22 Mart 2008 Cumartesi

"Geleneksel tırmanış" bahaneleri :))

"Geleneksel tırmanış" bahaneleri, öncesinde ve tırmanış sırasında :))

* Bu ayakkabı uygun değil, sert tabanlıları getirmeliydim!
* Güneş gözümü aldı yaa...
* Tırnaklarımı kesmeyi unutmuşum..
* Ben bunu çıkardım aslında ama partnerim gelemezdi. O yüzden yani.
* Tam girecektik rotaya, ama başkası vardı.
* Ya şu bulutlar çok ağır. Bizi rotanın ortasında yakalamasın şimdi.
* Tırmanırım da, bu ip eski, üzerine düşmek istemiyorum.
* Tırmanırım da, bu ip yeni, üzerine düşmek istemiyorum.
* Of yemeği çok kaçırdım.
* Bugün yeterince beslenemedim.
* Bu pantolon hareketimi çok engelliyor da...
* Tüh, şortla gelmeseydim keşke! Rota da süper görünüyor valla..
* Kilit geçen seferkinden daha zor gibi geldi nedense..
* Bi tutamak falan kırılmış olmalı..
* Bu rota için çok erken
* Bu rota için çok geç
* Etrafta boltlu rota var mı? Biraz ısınsak?
* Kahretsin! Kilidin betasını almayı unuttum... İndir!
* Tutamaklar gittikçe daha da kayganlaşıyor. Çok kişi tırmanıyor bu rotayı yaa..
* Abi çok farklı yaaaaa...
* Yani (bazalt, granit, kumtaşı, kireçtaşı, quartzite, gritstone, toz, çamur, ot) a alışkın değilim anlatabiliyor muyum!!
* Ohoo, abi biz kilo almadan önce...
* Yani biz üniversitedeyken...
* Aladağlar'da tırmanmadığımız duvar kalmadı.
* Şimdi milletin boltladığı o kayalarda biz ipsiz tırmanırdık!
* Tüh ya! DMM 2 numara stoperim evde kalmış. Neyse bi dahaki sefere...
* Bu nasıl tırmanış mekanı ya? Hiç hatun yok mu çevrede? Motive olamıyorum abiii!
* Sen lider git istersen. Yani benim için farketmez..Hiç öyle komplekslerim yok

:)))

Hiç yorum yok: