22 Mart 2008 Cumartesi

Fight Club


Guzel bir Hisarcik gunuydu. Guzel istim tutmus, rotalari bir bir gonderiyordum. Onceden gozumuze kestirdigimiz, ici dikenli calilarla dolu incecik bi catlagi henuz temizlemistik ve ilk tirmanisi denemek uzere hazirlanmistik.

Bi de ne gorelim?! Kafayi bulmus bir junior maganda, biraz ilerimizde tirmanan universiteli gruptaki bir kizcagiza sarkiyor...Acaba durum gercekten oyle mi degil mi falan derken, Salih o yone dogru segirtti, bense konsantrasyonu canli tutmaya calisiyordum. Sonra baktim, olay biraz buyuyor gibi, esek musvetteleri arkadaslarina sesleniyorlar.. Kavga cagrisi!

Uzerimdeki butun malzemeyi, kemeri ve kaski cikartip olay mahalline uzadim. Tirmanis modundan cikip, "dovus klubu" moduna girmistim iste. Allaaaaah!

Olay, bi sekilde buyumeden kapanmis olsa da sinirler gerilmis, tansiyonlar yukselmisti. Bilir misiniz bilmem, dizlerdeki o ince titreme vardir ya... Iste oyle girdim rotaya...VII lik bu ice catlak bana dostluk vermis olsa da, ismi olayin anlamina yakisir verdim;

FIGHT CLUB!

Saymadim ama Hisarcik rotalari 60-70 oldu mu acaba?

Saginda yenileri de var;

Barb Wire VI-
Ghion VI+
Definitely Maybe VI

Hiç yorum yok: