13 Nisan 2008 Pazar

Gerçek tırmanış! Her zaman!

Geçen cuma ani bir kararla Tokat, Turhal'a amcamı ziyarete gittik. Girişte gözüme takılan kayalardan birkaç fotoğraf alabilmek için lastik havalarını bahane ederek bir benzin istasyonuna girdim. Büyük ve yüksek bir kaya bandı üzerine serpilmiş birçok çatlak beni gerçekten heyecanlandırdı.

Kayalar ilk bakışta genel anlamda sağlam görünüyor ancak gerçek durum ancak gidip dokunduğumuzda anlaşılabilir sanırım. Ama ne olursa olsun, diğerlerine ek olarak yandaki fotoda görünen sağa dönük dihedral üzerindeki bu düzgün çatlak beni gerçekten çok heyecanlandırdı. Fotografa yakından bakmaya çalıştığımda birtakım emniyetsiz (runout) etaplar gördüğümü sandıysam da bu da açı itibariyle yanına gitmeden anlaşılacak gibi görünmüyor.


Bu yaz oldukça yoğun ve meşgul geçecek gibi görünüyor ama bu rotalara girecek bir partner bulabilirsem, en azından bir haftasonu için mutlaka gitmek ve hiç olmazsa fotodaki bu rotayı denemek istiyorum.

Hmm... Gerçekten heyecanlandım ve bu duyguyu seviyorum. Eee? Var mı benim koku duyguma güvenen ve bir haftasonunu kalabalık tırmanış bahçeleri yerine Turhal'da geçirmek isteyen?

Tırmanışta keşif duygusu? Gerçek tırmanış? Haydi bakalım!

Hiç yorum yok: