3 Kasım 2021 Çarşamba

Romania 2021

 En son 2013'te, çok sıcak ama ara ara yağmurlarla nefeslenmiş bir yaz zamanı, Agi ile birlikte Romanya'ya motosikletle gitmiştik. Keyifli bir seyahatte Transfagarasan ve Transalpina yollarını geçmiş, Sibiu'yu görmüştük.


Bu kez yalnız gitmeye, daha derin gezmeye, diğer başka dağ yollarına ve geçitlerini sürmeye karar verdim. 28 Temmuz 2021 tarihinde Sofya'dan ayrıldım ve Tuna Nehri'ni feribotla geçerek, arkadaşlarımın yaşadığı Corabia'ya sürdüm, bir gece orada kaldım. 

Feibotla Tuna Nehri, Nikopol
Feribotla Tuna Nehri, Nikopol.

Ertesi sabah doğruca kuzeye çıktım.  Curtea de Arges üzerinden Transfagarasan'ı geçtim. İnanılmaz bir sıcak ve haberini yeni aldığım Türkiye'deki orman yangınları nedeniyle -daha evvel görmüş olmamın da etkisi ile- pek keyif almadan aşağı indim.

Transalpina girişi yakınlarında bir otelde konakladım. Ertesi gün bu yolu sürdüm ve tekrar Sofya'ya döndüm.



















Hiç yorum yok: