12 Nisan 2020 Pazar

2017 KTM Super Duke GT

Bugünlerde blog içeriğindeki herşeyi başka bir yerde toplamakla uğraştım. Büyük olasılıkla Pdf formatında düzenleyeğim, büyük ihtimalle kağıda baskı da alırım. Her ne kadar 'kendime notlar' diye blog başına yazmış olsam da  buradaki bir kısım yaşanmışlığı oğluma bırakabilmek istiyorum. O zaman son birkaç aydaki önemli bir gelişmeyi atlamayayım.

Yen bir motor aldım. 2017 model bir Ktm Super Duke GT. Öne bir rüzgarlık, daha büyük benzin deposu, daha rahat bir oturuş, yan çantalar ve gırtlağa kadar doldurulmuş elektronik ve özellik ama içinde hala bir canavar var. 173 Hp güç, 144 Nm tork. Kullanıcının her daim aklıbaşında olması şart!

Ocak 2020 içinde aldıktan sonra sadece 200 km civarı yol yapabildim. Sofia normallerine göre oldukça yumuşak geçen bir kış mevsiminde 1-2 gün harika hava bulabilmek ve motora da binebilmem büyük şanstı. Çünkü ardından Kayseri'ye geldik ve Corona (Covid-19) salgını patladı. Bugün Türkiye'de 31 ilde sokağa çıkma yasağı var ve evde bunları yazıyorum. Salgının gidişatı pek de umut vermiyor. Bu iş daha uzun sürecek, umarım minimum hasarla en kısa sürede atlatılır.






Hiç yorum yok: