25 Ekim 2017 Çarşamba

Cappadocia Trail 60K, 21.10.2017

Özelde koşu, genelde ise sportif anlamda çok da parlak geçmeyen ama yine de durumumdan mutsuz olmadığım bir sezonda, bu yılki Kapadokya patika yarışı gelmiş çatmıştı. Oldukça antrenmansızdım. Kaydımı uzun aylar evvelden yaptırmış olduğum bu güzel yarışta start almak ve süreyi çok umursamaksızın, sakin sakin de olsa bitirmeye niyetlenmiştim.

Arkadaşım Yekta Arı'nın da her istasyonda beni karşılayarak destek verdiği, istasyonlarda hiç durmadığım ve dolayısıyla da zaman kaybetmediğim bu yılki yarışı 9 saat 15 dakikayla bitirdim. 303 yarışmacı içinde genel klasmanda 138 ve yaş grubunda 44. olarak tamamladım.

Yarışın yarısına kadar, sözkonusu durumuma bakıldığında fena sayılmayacak bir hızda devam ettim ancak daha sonra dizlerimde başlayan ağrılar nedeniyle koşamadım, sadece yürüdüm. Akdağ istasyonundan sonraki son 10 km, stabilize yollar üzerinden devam ediyordu ve burada kayda değer iniş ve çıkışlar olmadığından dizlerim biraz daha rahatlamıştı ve koşabildim. Bu yıl istasyonlarda zaman kaybetmediğim için güzel bir avantajım vardı ama o uzun yürüyüşler bitirme süremi uzattı. Hiç önemli değil, çok sevdiğim bu bölgede, bir kez daha koştum.






Hiç yorum yok: