Pazar gunu bu taraflarda olan Kagan Dalak'i, -kisa surede olsa-
goremeyecek olmanin buruklugu ile, onceden planladigimiz bir
surus/ziyaret amacli, bu sefer benim su, 10 yasindaki skuter ile yola
dustuk...
"Seyahati skuter ile yapalim, agir agir gidelim, sagi solu guzel gorelim ve istedigimiz zaman da konusabilelim" di amac... Gordugunuz gibi keyif durumundayim.
Kayseri'den cikip, Yesilhisar uzerinden, yaklasik 130-140 km lik yolu -ki ikinci yarisi nefistir!- 2,5 saat gibi bir surede keyifle aldik.
Sonra Goremeden cikip, Urgup'ten Aksalur'a tirmandik. Aksalur'dan hemen sonra tapagaz -son hiz giderken, asfalttaki buyuk bir cukura oyle bir girdim ki... Her turlu muameleme ragmen "gik!" demeyen skuter, bu sefer can veriyordu az kalsin.
Hic durmadan devam ettim tabi. Cukurdan hemen sonra hissettigim uzere, arka teker gumlemis, jant yamulmus ve hatta ic tarafindan kirilmis/catlamis idi. Teker patladiktan sonra geriye kalan, son 90 km yi bu sekilde aldik. Zaten teker hava kabul etmiyordu. Kuyruktaki orjinal yerinden sele altina aldigim benzin deposu da, sadist surusten yamulmus olacakti ki, hem skuter deli gibi yaktigindan hem de bu sebepten son 20 Km de benzinsiz kaldik.
Sonra yana yatirdim, skuter'i bas asagi ettim falan, calistirmayi becerdim. Bir sekilde, ozellikle son 10 km de cok feci 8 ler ciziyor olsak da, eve gelmeyi basardik. Bir sekilde acayip sekilde iskence gormus olsa da, bu skuter yine de yolda birakmadi, uzerindeki yaklasik 130 kg lik yuk ile eve tasidi bizi.
Skuter! Kesinlikle muthis bir alet!
Fotolar yetersiz. 10 yillik tahta lastik, paramparca, janti ise hic sormayin, fotolar anlatamiyor.
Bu arada...
Yaklasik 1 yil once kaybolan "benzin deposu kapagi" yerine, birseyler "tikistirmistim!", oyle devam ediyordum. Ise bak, motorla ugrasirken, koyboldugunu sandigim "orjinal kapagi" motor uzerinde bir yerlerde, tesadufen buluverdim ve yerine taktim.
Yani aslinda dusmus ama kaybolmamis. Inanilir gibi degil.
"Seyahati skuter ile yapalim, agir agir gidelim, sagi solu guzel gorelim ve istedigimiz zaman da konusabilelim" di amac... Gordugunuz gibi keyif durumundayim.
Kayseri'den cikip, Yesilhisar uzerinden, yaklasik 130-140 km lik yolu -ki ikinci yarisi nefistir!- 2,5 saat gibi bir surede keyifle aldik.
Sonra Goremeden cikip, Urgup'ten Aksalur'a tirmandik. Aksalur'dan hemen sonra tapagaz -son hiz giderken, asfalttaki buyuk bir cukura oyle bir girdim ki... Her turlu muameleme ragmen "gik!" demeyen skuter, bu sefer can veriyordu az kalsin.
Hic durmadan devam ettim tabi. Cukurdan hemen sonra hissettigim uzere, arka teker gumlemis, jant yamulmus ve hatta ic tarafindan kirilmis/catlamis idi. Teker patladiktan sonra geriye kalan, son 90 km yi bu sekilde aldik. Zaten teker hava kabul etmiyordu. Kuyruktaki orjinal yerinden sele altina aldigim benzin deposu da, sadist surusten yamulmus olacakti ki, hem skuter deli gibi yaktigindan hem de bu sebepten son 20 Km de benzinsiz kaldik.
Sonra yana yatirdim, skuter'i bas asagi ettim falan, calistirmayi becerdim. Bir sekilde, ozellikle son 10 km de cok feci 8 ler ciziyor olsak da, eve gelmeyi basardik. Bir sekilde acayip sekilde iskence gormus olsa da, bu skuter yine de yolda birakmadi, uzerindeki yaklasik 130 kg lik yuk ile eve tasidi bizi.
Skuter! Kesinlikle muthis bir alet!
Fotolar yetersiz. 10 yillik tahta lastik, paramparca, janti ise hic sormayin, fotolar anlatamiyor.
Bu arada...
Yaklasik 1 yil once kaybolan "benzin deposu kapagi" yerine, birseyler "tikistirmistim!", oyle devam ediyordum. Ise bak, motorla ugrasirken, koyboldugunu sandigim "orjinal kapagi" motor uzerinde bir yerlerde, tesadufen buluverdim ve yerine taktim.
Yani aslinda dusmus ama kaybolmamis. Inanilir gibi degil.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder